Cégek, hirdetők (nem csak rádió!!) részére egyedi médiakampány tervezés

Miért Jó?

Hirdetni kell, ezt mindenki tudja. De az is igaz, hogy jól hirdetni sokkal nehezebb, mint elkölteni a pénzünket egy reklámkampányra.

Az elmúlt évek tapasztalatai alapján elmondható, hogy szinte minden ügyfél egyre speciálisabb, egyedi tartalmat szeretne, és egyre jobban megfontolja, a pénzét hová és milyen hirdetésre adja. Ez természetes, ugyanakkor épp ezért kulcsfontosságú, hogy már a kampány ötleteinek kitalálásakor felismerjük, melyik a leghatékonyabb megoldás. reklámspot, játék, támogatás, vagy éppen egy tartalmi megjelenés: a sor végtelen. A jó megoldásban segítünk mi, hogy egy forint se menjen kárba. Hát ezért jó.

 

Példák:

Hogyan jelenjen meg egy ügyfél, aki vállalati energiaszolgáltató reklámblokkon kívül, egyedi tartalommal, úgy, hogy az általa elmondott információ még vonzó is legyen a hallgatók számára? A GDF Suez részére a Juventus Rádióban indítottuk el a Kedvenc Munkahely kampányt, mellyel játékra csábítottuk a hallgatókat, akik verset írtak melyben az általunk megadott szavaknak is szerepelniük kellett. Kollégáink a munkahelyükön keresték fel őket, ahol a verseket ők maguk mondták el, miközben azt is ellenőriztük, hogy a Juventus Rádiót hallgatják-e. Az eredmény: több ezres célzott jelentkezés, ahol a budapesti kkv-kat sikerült megszólítani. A rádió hallgatottsága nőtt, a hallgatók szerették a promóciót, bonuszban pedig a játékra jelentkező cégek címlistája is rendelkezésre állt.

Referenciák:

  • Euronics egyedi kampányok tervezése, lebonyolítása: Neo Fm, Juventus Rádió.
  • OTP Bank egyedi kampányok tervezése, lebonyolítása: Neo Fm, Juventus Rádió.
  • Soproni Sör egyedi kampány tervezése, lebonyolítása: Neo Fm.