Miért jó?
A weboldalakon elhelyezett bannerek hatékonysága fontos dolog a hirdetők számára. Ezek nézettsége, valamint a kattintások száma egy online értékesítés alapköve.
Mára a megjelenésről az átkattintásokra terelődött a hangsúly az online reklámfelület értékesítésénél, az elszámolás leginkább ez alapján történik.
Érdemes tudni:
A bannerek hatékonyságának mérését érdemes egy megrendelőtől és eladótól független felületen végezni, mely segítségével megelőzhető a bizalmatlanság a kapott eredmények miatt.
Mit kell tennie?
Elküldi a bannert, a landing-page linkjét és hogy mettől meddig legyen látható a weboldalad megadott helyén, illetve lehet-e rotálni másik bannereddel, mi pedig a kampány végén küldjük a statisztikát!
(Amennyiben kéri ezt a szolgáltatást, előzetes egyeztetés után elküldjük a weboldaladba illeszthető kódot, melyet utána mi menedzselünk!)